V poplavi vsakodnevnih oglasov in oglasnih panojev, ki jih večina ljudi niti ne opazi, se je ena izmed ljubljanskih ročnih avtopralnic odločila za drzno in izjemno učinkovito marketinško potezo.

Z enostavnim, a udarnim sloganom operi avto, zapisanem v ogromnih črkah na svetlečem panoju ob eni najbolj prometnih cest v mestu, so pritegnili pozornost mimoidočih in sprožili val odzivov tako na cesti kot na družbenih omrežjih. Gre za neposredno in duhovito sporočilo, ki je v svoji preprostosti zadelo žebljico na glavo, kot radi rečemo. vozniki, ki vsak dan stojijo v prometnih konicah, se ne morejo izogniti sporočilu operi avto, ki jih skoraj kot ukaz opomni na nekaj, kar večina redno odlaša. Nekdo na družbenem omrežju je zapisal, da je ravno gledal skozi vetrobransko steklo, ko ga je »napadel« napis operi avto. To ga je tako razveselilo, da se je na ta račun smejal še cel dan in spodbudilo ga je, da je obiskal ročno avtopralnico ter osvežil svojega jeklenega konjička. Ročna avtopralnica je s tem oglasom dosegla več kot le povečanje obiska.

Slogan operi avto zadela kot strela z jasnega

Ustvarila je pravo malo urbano legendo. Ljudje os začeli objavljati fotografije panoja na vseh možnih socialnih platformah, kjer so se vrstili komentarji in zabavni napisi v stilu, dobro, bom pa res šel oprat. Poleg velikega panoja so oglaševalsko kampanjo operi avto podkrepili še z mobilnimi oglasi, s kombijem ovitim v enak grafični stil, ki se vozi po mestnih ulicah in s preprostimi letaki, razdeljenimi po parkirišči. Vsi oglasi sledijo istemu ključu, jasnost, odločnost in malček humorja. Strokovnjaki za marketing hvalijo potezo kot izjemno učinkovit primer lokalnega oglaševanja z minimalnim vložkom in maksimalnim učinkom. To je dokaz, da ni nujno potreben drag produkcijski pristop, dovolj je le dobra ideja, ki se poveže z vsakodnevnim življenjem ljudi.

Zdi se, da je preprosti operi avto postal več kot le oglas, postal je mestni hit in opomnik, da je domiselnost še vedno ena najboljših marketinških potez.